Informació sobre els nostres productes

Tot

Els nostres productes compleixen amb:

  • Disposicions del Reglament CE 1935, Llei de 2004 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'octubre de 2004, sobre matèries i articles destinats al contacte amb aliments.
  • Reglament UE de 2011 de la Comissió de 14 de gener de 2011 sobre materials plàstics i articles destinats al contacte amb aliments.
  • Reglament CE de 2006 de la Comissió Europea, de 22 de desembre, sobre Bones Pràctiques de Fabricació de materials i articles destinats al contacte amb aliments.
Informació sobre els nostres mètodes de lliurament

Lliurem amb vehicles propis a Espanya: 2/4 dies laborables

A Europa , fem una crida als nostres socis com DHL o altres.

Política de descomptes en les teves comandes
  • Qualsevol comanda superior a 300,00 € sense IVA es beneficia automàticament d'un 10% de descompte sobre l'import total sense IVA, deduït immediatament de la cistella.
  • Qualsevol comanda superior a 450,00 € sense IVA es beneficia automàticament d'un descompte del 15% sobre l'import total sense IVA, deduït immediatament de la cistella.
  • Qualsevol comanda superior a 950,00 € sense IVA es beneficia automàticament d'un 20% de descompte sobre l'import total sense IVA, deduït immediatament de la cistella.

Per comandes superiors a 2000,00€, poseu-vos en contacte amb el nostre departament comercial per e-mail o telèfon. admin@adima.es o per mòbil al + 34 605 833 953

Assessorament, suport i personalització

Si tens un projecte de personalització de packaging, el nostre equip està a la teva disposició per donar-te suport i proporcionar-te l'assessorament necessari perquè els teus projectes de personalització siguin un èxit. Tens un projecte per personalitzar els següents productes:

  1. Bosses i bosses
  2. Envasat de berenars
  3. Tasses
  4. Caixes d'aliments
  5. Papers resistents a greixos i greixos
  6. I tots els productes que et permetin diferenciar-te de la competència.

Estem a la seva disposició per donar-li la solució en total harmonia amb la seva carta gràfica i política de màrqueting.

Com em faig client d'Adima?

 

Crees un compte directament a la nostra botiga online. Un cop completada la cistella amb els productes seleccionats, crees el teu compte per finalitzar la teva comanda. En accedir al vostre compte, podeu actualitzar tota la informació sobre les vostres adreces d'enviament i facturació i els mètodes de pagament. A més, tindreu una visió directa del vostre historial de compres.

Posa't en contacte amb el nostre departament comercial per e-mail o telèfon. admin@adima.es o per mòbil al + 34 605 833 953

He oblidat la meva contrasenya. Com puc recuperar-lo?

És fàcil! Feu clic a la vostra àrea d'inici de sessió. A continuació, al botó He oblidat la contrasenya. Rebràs la teva nova contrasenya per correu electrònic per accedir a la teva àrea de client. Si ho desitgeu, podeu canviar la contrasenya nova vosaltres mateixos a través de la interfície d'inici de sessió del vostre compte.

Quan la meva comanda està validada i pagada, com sé que ha estat registrada pel seu departament comercial?

Quan realitzes la teva comanda, aquesta queda registrada automàticament. Un cop confirmat el seu pagament per la seva entitat bancària, rebrà un correu electrònic de confirmació per part del nostre departament comercial.

Com puc modificar les meves dades de client?

És molt senzill! Inicieu sessió al vostre compte de client. Al tauler, teniu l'opció d'editar i fer còpies de seguretat de les vostres dades.

Com pago o cancel·lo la meva comanda?

A Adima, pots pagar amb Bancontact, visa, Master Card o transferència bancària. També tens l'opció de pagar en cobrament o en factura.
Tan aviat com es realitzi el pagament i se signi a través de la seva entitat bancària, rebrà un missatge de la seva entitat bancària indicant que la comanda ha estat pagada. Si decideix cancel·lar o retornar la comanda, li reemborsarem en un termini de 10 dies hàbils després de rebre el seu paquet.

Com puc fer el seguiment de la meva comanda?

La seva comanda serà lliurada pel nostre propi servei de transport si es troba a Espanya. O per una empresa de transport externa si et trobes a la Unió Europea. Un cop processada la teva comanda, rebràs un correu electrònic de confirmació que et permetrà seguir els passos del lliurament de la teva comanda a través d'un sistema de seguiment. Pots iniciar sessió a la pàgina "Seguiment de la meva comanda" introduint el teu número de comanda.

Quant costen les despeses d'enviament?

Si la teva comanda supera els 100,00 € sense IVA, l'enviament és gratuït.

Per a comandes inferiors a 100,00 IVA exclòs, les despeses d'enviament s'apliquen d'acord amb les nostres condicions generals de venda. A més, se't cobrarà l'import de 9,00 € sense IVA.

Què he de fer si vull retornar o canviar els articles que vaig demanar?

Si desitja canviar o retornar els seus articles, posi's en contacte amb nosaltres en un termini de 7 dies hàbils des de la realització de la seva comanda. El producte ha d'estar complet, sense obrir i en el seu embalatge original tal com s'indica en la nostra política de devolucions. Trobaràs tota la informació que necessites per posar-te en contacte amb nosaltres a través del nostre formulari de contacte o per telèfon. Rebràs l'import íntegre de la teva comanda ja sigui per transferència bancària o per nota de crèdit, que podràs descomptar en la teva propera compra.

Quin horari teniu?

Estem oberts de dilluns a divendres. De 9:00 a 17:00 hores.

També entregueu a particulars?

Lliurem especialment a empreses amb un NIF vàlid. Com a particular, tens l'opció de fer comandes a través de la nostra botiga en línia. Els preus exposats a la nostra botiga online són sense IVA (21%) Sense el vostre número d'IVA vàlid, s'aplicarà l'IVA del 21%.

Tens alguna pregunta per a nosaltres?

Si teniu més preguntes, poseu-vos en contacte amb nosaltres per correu electrònic a: admin@adima.es, via Whatsap: +34 605 833 953 o a través del formulari de contacte a continuació.